True

  •   
Advies nodig? Bel  085 104 1008 of mail naar  verkoop@sourcesnrg.nl 

Bestellen & retourneren

SOURCES NRG HELPT JE VERDER  

Alle informatie over het plaatsen van een bestelling of het retourneren van uw bestelde producten.

Clarico-Offer style 5
 

Customer support

verkoop@sourcesnrg.nl of bel 085-1041008.

 

Afhaalservice

Plan een afhaalopdracht in voor uw retourzending.

 

Terugbetaling

Terugbetaling binnen 14 werkdagen na ontvangst in ons magazijn.

Bestellen  

Bestel de gewenste producten via de knop: “toevoegen aan winkelmandje”. Via het winkelwagen icoon rechtsboven kom je bij jouw overzicht. Klik vervolgens op “ga door naar afrekenen”. Je wordt nu stapsgewijs begeleid bij jouw bestelling.

Je kunt een verzoek indienen om je bestelling te wijzigen via onze customer support via: verkoop@sourcesnrg.nl.

Wil je een afleveradres wijzigen nadat deze is ingevoerd, neem dan contact op met onze customer support via verkoop@sourcesnrg.nl.

Retourneren

Verkeerd bestelde producten kunt u bij ons gewoon retourneren. Lees wel eerst de voorwaarden en volg de retourinstructies. Heeft u van ons de verkeerde artikelen of een defect artikel ontvangen, neem dan contact op met onze customer support via: verkoop@sourcesnrg.nl .

Wil je iets terugsturen? Volg dan de onderstaande stappen voor een succesvolle retourzending:

1. Meld binnen 14 dagen na ontvangst je retourzending aan via  verkoop@sourcesnrg.nl . U krijgt dan van onze customer support afdeling een bevestiging. 


2. Verpak de producten conform onze  verpakking instructies.


3.  Plak het retourdocument, duidelijk zichtbaar, op de buitenkant van de verpakking.


4. Een van onze medewerkers plant, in overleg met jou, een afhaalopdracht in. 


5. Onze toeleverancier of transporteur komt de goederen conform de ingeplande opdracht bij jou ophalen. 


6. Wanneer de zending door ons magazijn is ontvangen, ontvang je een credit nota. 


7. Voor alle retourzendingen geldt dat wij 10% van de waarde van de retour te sturen goederen aan restockingskosten en de gemaakte transportkosten op de creditnota in mindering brengen.


8. Heb je na 10 werkdagen nog geen creditnota ontvangen? Neem dan contact op met onze customer support afdeling via verkoop@sourcesnrg.nl.



Gebruik de originele, onbeschadigde verpakking. Retourneer het product/producten inclusief alle losse onderdelen. Zorg er verder voor dat het retourformulier duidelijk zichtbaar is aan de buitenzijde van de verpakking.
 

Hoe verpak ik omvormers/laadpalen?

1. Gebruik de originele doos en plak deze goed dicht. Plak stickers niet over het serienummer/artikelnummer.

2. Plak het retourformulier duidelijk zichtbaar op de doos.


Hoe verpak ik een pallet met alleen zonnepanelen?

1. Plaats karton tussen de pallet en de panelen om de kabels van het paneel te beschermen. 

2. Zorg ervoor dat de frames recht op elkaar worden gestapeld. Plaats alle panelen met glas naar boven.

3. Dek het geheel af met karton. Zorg ervoor dat in ieder geval dat de bovenkant bedekt is. 

4. Zet de pallet vast met minimaal 2 bandjes. Dit voorkomt dat de panelen gaan schuiven.

5. Plak het retourformulier duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de zending.





Indien u niet beschikt over de benodigde materialen om de panelen en andere goederen vast te zetten aan de pallet, kunt u contact opnemen met  verkoop@sourcesnrg.nl . Een van onze medewerkers stuurt u vervolgens een aantal spanbanden die u kunt gebruiken om de panelen vast te zetten aan de pallet. De kosten hiervan worden op de uiteindelijke creditnota in mindering gebracht.



> De koper is verplicht om de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te controleren. Eventuele gebreken dienen binnen 7 dagen na ontvangst kenbaar gemaakt te worden bij Sources NRG via verkoop@sourcesnrg.nl.

> Indien de retourzending het gevolg is van een eigen bestelfout, is het retourneren van producten alleen mogelijk, indien het product nog in de ongeopende en originele verpakking zit, het product niet gebruikt of beschadigd is, en je in het bezit bent van de originele aankoopfactuur.

Volg de instructies voor het verpakken van de terug te sturen goederen.

Indien er tijdens het retourtransport schade ontstaat door onvoldoende naleven van de instructies zijn wij helaas genoodzaakt deze te verrekenen met je credit nota.


Voor het retourneren van je order behouden wij het recht om 10% van de orderwaarde aan restockingskosten en en de gemaakte transportkosten op je creditnota in mindering te brengen.

Wij streven ernaar om je retourzending binnen 10 werkdagen na het afhalen te verwerken.

Wil je weten wat de status van je retourzending is? Neem dan contact op met onze customer support afdeling, via verkoop@sourcesnrg.nl .

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.