Storing Melden
Heeft u een storing? Wij proberen u zo snel mogelijk te helpen. Lees hieronder alles over het aanmelden van uw storing.
Direct naar online hulp:

Meld uw storing
Sources NRG staat voor u klaar om u te helpen bij uw storing. Er zijn twee soorten storingen: urgente storingen en minder dringende storingen. Bij urgente storingen in uw woning of bedrijfspand doen wij er alles aan om u zo snel mogelijk tot dienst te zijn.
Urgente storing
Onder urgente storingen verstaan wij storingen die direct gevolg hebben voor de woningomgeving of bedrijfsvoering. Bijvoorbeeld het uitvallen van uw verwarmingssysteem. Indien u een
urgente storing
heeft kunt u bellen met
085 104 1008
. Mocht er onverhoopt geen medewerker aanwezig zijn, dan adviseren wij u de voicemail in te spreken.
Deze voicemail komt altijd bij ons binnen, en wordt regelmatig door ons afgeluisterd. Wij proberen u uiteraard zo snel mogelijk te helpen!
Reguliere storingen
Minder dringende storingen noemen wij ook wel reguliere storingen. Dit zijn storingen die regelmatig voor kunnen komen zoals; wifi storingen of omvormer storingen. In dit geval vragen wij u de storing aan te melden via het onderstaande formulier. Wij nemen minder reguliere storingen wekelijks in behandeling en uitsluitend als deze ingediend zijn via het onderstaande formulier.
Snel online Hulp bij storingen
Kijk hier wat u zelf kunt doen om uw storing te verhelpen.
Omvormer Storing
Wist u dat veel omvormer storingen snel te verhelpen zijn door zelf een aantal controles uit te voeren? Ga hiervoor naar onze Online Hulp voor omvormers.
Warmtepomp Storing
Ook bij een een warmtepomp storing zijn er bepaalde stappen die u kunt doorlopen om een storing te verhelpen. Lees er hier meer over.
Wij proberen uw storing zo snel mogelijk op te lossen
Meld uw storing online aan zodat wij uw probleem vlot op kunnen lossen.
To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.